nedelja, 15. november 2015

Božična zvezda



Ja, ja, dnevi neusmiljeno hitijo. En, dva, tri, pa bodo prazniki tu.
V četrtek sem dobila ti dve Tinini šablonici, ki sta na voščilnici. Poznate tisti občutek, ko dobite v roke nekaj, kar si že dolgo želite. 
Še isti dan, je bilo potrebno zadevo sprobat, če dobro reže. ha, ha, ha
Ker sem bila neučakana, sem obe šabloni stestirala na eni voščilnici.
Najprej sem izrezala božično zvezdo, nato sem list suho embosirala. Ker mi je voščilnica delovala pusto, sem izrezala še drugo šablono. S tem sem tudi malo omilila relief, saj ga je plošča malo sploščila, vendar se še vedno lepo opazi. Na žalost na tej sliki ne preveč. Na motiva sem nanesla bleščice, da malo poživi in nekaj polperl.


Tukaj pohvalim, vse vaše izdelke, ki jih preletim, mi pa zmanjkuje časa za komentar. Pozna se gužva  v službi, potem še delo doma in me zmanjka.
Se vam oglasim, ko bo napetost mimo.

Imejte se lepo!




Punca hvala, saj veš zakaj.


Lepim jo v galerijo meseca novembra-Najlepšega para.

9 komentarjev:

  1. Luepo si embosirala in seveda Tinini šabloni sta popolni za tvojo voščilnico. Všeč mi je, da se blešči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vem, da so ti šablonice lepo rezale, saj sem jih stestirala. :-)) Super voščilnico si izdelala. Všeč mi je ker je preprosta, saj je tale božična zvezda tako lepa, da ne potrebuje veliko dodatkov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih smo kot majhni otroci, ki komaj čakajo da dobijo darilo...nekaj podobnega je z nami, ko čakamo na pošto z ustvarjalnim materialom...le kdo nas bi razumel??? Božična zvezda šablona je ena izmed boljših (ha ha ha...to rečem za vsako Tinino). Krasno si to skombinirala in prav fejst izdelek je ratal. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Renata...tako lepo praznična je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ko poštar prinese nove pripomočke, se ni moč upreti :). Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši