petek, 24. april 2015

z BLOGA na BLOG


Lovim zadnje trenutke, kot skoraj vedno.
Bokeh tehnika, tudi na tej voščilnici.
Kot je razvidno z številke na voščilnici, je za prikupno osem letnico.
Ker je radoživa, sem ji namenila osnovo oranžne barve, ki se prepleta tudi  v ospredju tehnike.
Kot vidite, se prepleta veliko barv.
Da pa ne bi bili samo beli krogi, sem jih dodala tudi nekaj barvnih, ki vsaj meni dajejo videz mehurčkov. Malo mi je uspelo zasenčit tudi voščilo, ki pa je še vedno lepo vidno.



Imejte se lepo.


Prijavljam jo na CRAFT-alnico: z BLOGA na BLOG
v galerijo meseca aprila-Najlepši par.

40 komentarjev:

  1. Super je, všeč mi je, da si izbrala oranžno barvo za osnovno, ker daje občutek energije in bo 8 letnici všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super pisana voščilnica. Za boken tehniko pa še nisem slišala...

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful bokeh technique! I would love to try this! Thank you for visiting my blog and commenting on my butterfly card! Wishing you a joyful day!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna voščilnica v bohen tehniki, moram tole ob priliki tud sama preizkusit, ste me zamikale z njo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovito voščilnico si naredila, mehurčki so kot pravi ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito ozadje. Sploh ne poznam te tehnike ampak me je tvoja voščilnica pritegnila da kdaj probam tudi to. Moram malo strica Googla vprašat, hehehhe

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, krasne barve! Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je, krasne barve! Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je tvoja izbira osnove, oranžna, ki res daje živahnost voščilnici za osemletnico in krkrogci, ki tudi mene spominjajo na mehurčke. Všeč mi je tudi bokeh tehnika, jo moram čimprej poskusiti tudi sama ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je tvoja izbira osnove, oranžna, ki res daje živahnost voščilnici za osemletnico in krkrogci, ki tudi mene spominjajo na mehurčke. Všeč mi je tudi bokeh tehnika, jo moram čimprej poskusiti tudi sama ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepo ozadje in sploh tople barve.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimiva voščilnica v tehniki, ki je ne poznam. Všeč so mi ti mehurčki in oranžna barva. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. U, kako luštna in vesela voščilnica. Čudovite barve, polno energije, mi je zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za lepe besede, ki si jih pustila na CRAFT-alnici :-)) In zelo lepo, ker si se nama pridružila na praznovanju!
    Zelo lepo ti je spet uspela boken tehnika in voščilnica je prečudovita v teh barvah :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Te tehnike ne poznam in zato mi je zelo zanimiva...barve so pa krasne.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zanimiva tehnika. Grem takoj pogooglat. Všeč so mi barve, ki so zelo primerne za malo princesko.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pisani mehurčki in pomladno živahna oranžna barva naredita čestitko čudovito. Napis in črna obroba pa to še dodatno poudari.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prav super ti je uspela tale mehurčkasta voščilnica! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  19. Prav super ti je uspela tale mehurčkasta voščilnica! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  20. A spet no... Obvladaš. Krasno voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tale bokeh bo pa res treba sprobat, še tuhtam kako bi ga izvedla čimbolj vintage ;)
    Zelo lepa voščilnica, všeč so mi tople barve in vtis milnih mehurčov.
    Hvala, da si se nam pridružila pri praznovanju rostnega dne Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  22. te tehnike pa še ne poznam, zgleda prav zanimiva. voščilnica je pa prav luštna, najbrž kot mala slavljenka.

    OdgovoriIzbriši
  23. Renata, voščilnica je vrhunska. Barve so mi super všeč, pa tudi to, da si "obrobila" bele krogce, je svetovno. Očarala pa me je tudi poševna postavitev. :-)

    OdgovoriIzbriši
  24. jaz tudi ne poznam te tehnike, vendar je čuuudovita!

    OdgovoriIzbriši
  25. You did an amazing job with the bokeh effect, Renata, and I love the colors! Thank you for coming by to visit me and leave me a comment so that I can come and find you! It's a pleasure to meet you and become your newest follower! I'd love to have you come back and join me as a follower on my side bar, too, if you like! Enjoy the weekend!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  26. Krasno ti je ispala.Jako mi je lijepa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  27. super voščilnica je nastala, res videz mehurčkov

    OdgovoriIzbriši
  28. Such a beautiful technique and colours. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  29. Gorgeous colors and design.

    Hugs diane

    OdgovoriIzbriši
  30. Res ti gre odlično od rok tale tehnika in prej kot slej moram tudi sama tole preizkusiti. Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  31. Res ti gre odlično od rok tale tehnika in prej kot slej moram tudi sama tole preizkusiti. Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  32. Krasne barve in lepi mehurčki :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  33. This is beautiful! I will have to try this technique! Thank you for joining us at ABC Challenge! Good luck and please play with us again!

    OdgovoriIzbriši
  34. I like the bohek effect background and the bold orange number 8. Great work. Thanks so much for playing along with The Male Room!

    OdgovoriIzbriši
  35. Wawww tole je pa res lepo! Hvala, ker sodeluješ na ABC izzivu! LP

    OdgovoriIzbriši
  36. Vem da sem zamudila komentar vendar imam opravičilo...od petka dalje me namreč ni bilo doma, na morju pa nimam interneta. Sorry. Ampak pravila so pa pravila...pa saj bi se oglasila v vsakem primeru .Bokeh tehniko si osvojila v piko....dobesedno. Barve pa take, da te kar dvignejo...polne energije, sumim, da je tudi ta osemletnica, kateri je namenjena ta voščilnica podobna. Krasna je. čao

    OdgovoriIzbriši
  37. Wow super background. Fabulous card. Thanks for sharing with us at ABC Challenge. Meighan DT

    OdgovoriIzbriši
  38. Oranžna barva ji zelo paše in lepo poudari tekle tvoje mehurčke ;).

    OdgovoriIzbriši