sobota, 18. april 2015

Pomladne barve


Danes je en tak čuden dan. Najprej dež, potem veter, pa sonce.
Po nekod še sneg. Vremenu se je zmešalo.
Je pa v takem vremenu, čas za ustvarjanje. Divje vrtnice sem odtisnila na akvarelni papir in jih pobarvala z distressoma  barn door in wild honey. Ki sem ju razredčila z vodo.
Ozadje pa z peeled paint distress blazinico.
Za osnovo voščilnice sem izbrala zeleno barvo, ker se mi je lepo podala k osrednjemu motivu.
Nekako se mi je zdelo, da še nekaj manjka. Zato sem s pomočjo Tinine šablone, izrezala romantični okvir, prav tako najmanjšega za napis. Po dolgem prestavljanju, kako namestiti napis, oziroma kako ga sploh dodati, se mi je utrnila ideja, da skozi potegnem trak. Ker v barvi osnove, nisem imela nič pametnega, sem se odločila za papirnega.
Napis je iz ustvarjalnega dotika.
Na koncu sem dodala na cvetove še nekaj polperl.


To bi bilo vse za danes.

Imejte se lepo.


Voščilnica ustreza izzivu:
Pomlad na crafts4eternity




13 komentarjev:

  1. lepo si skombinirala te vrtnice in napis. barve so tudi ravno ta prave. lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Renata, sploh se je ne morem nagledati...vse na njej mi je izjemno lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. I love your flowers.
    Thanks for joining us at Challenge Up Your Life.
    Hugs from Germany,
    Steffie

    OdgovoriIzbriši
  4. A super card for this weeks theme Renata and lovely colour choice, thanks so much for joining in at Allsorts this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrtnice si čudovito zložila v celoto! Zelo lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tak dan je res idealen za ustvarjanje in ti si si ga lepo popestrila z vrtnicami.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vreme je bilo res nemogoče, ma ti si dan izkoristila zelo kreativno - voščilnica je čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi ta voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week :) Gorgeous card!

    OdgovoriIzbriši
  10. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si skombinirala zeleno osnovo in pisane vrtnice. tudi papirnati trak je rešitev, sploh čez tako lep okvirček :).

    OdgovoriIzbriši