torek, 14. april 2015

Pomlad



v tehniki bokeh.
Tokrat bom kratka, naj slika govori.


Brez Najlepšega para tudi pri tej ni šlo.


Uživajte na sončku.



20 komentarjev:

  1. žive barve imajo res svoj čar. Tehnika pa je res zmagovalna - obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaka je lepša, ki jo narediš v tej tehniki...le kaj bo šele čez en teden. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. waw kako čudovito ozadje. Super si ujela pomlad in jo spravila na papir.

    OdgovoriIzbriši
  4. mi prav delaš lušte da poskusim ;) čudovite barve ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako je lepa!! Čudovito ozadje in celota:)

    Mi prosim zaupaš, kje si kupila to štampiljko, taakoj bi jo imela:)), LP in hvala ti, T.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava mojstrica te tehnike si že.

    OdgovoriIzbriši
  7. Razturaš na polno, draga Renata! :-) Čudovite pomladne barve si smiselno in zelo lepo dopolnila z regratovo lučko in napisom.

    OdgovoriIzbriši
  8. I ova je odlicna. Divne boje.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna je! Tako zelo lepe barve si izbrala za ozadje, da je prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  10. Renata, čudovite barve, lepa štampiljka in tehnika, ki je še ne poznam :). Zelo lepo.Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Že prvi dve sta bili čudoviti in ta je še lepša! Ja, vaja dela mojstra, kajne. Tudi meni sta všeč obe štampiljki.
    Super ti gre od rok boken tehnika :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Že prvi dve sta bili čudoviti in ta je še lepša! Ja, vaja dela mojstra, kajne. Tudi meni sta všeč obe štampiljki.
    Super ti gre od rok boken tehnika :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako mi se sviđa tvoj bokeh! Ja sam ga tek nedavno otkrila - jako je fora tehnika. :)
    Želim ti super dan!

    ps. imam nešto craft stvari kojima tražim novi dom - ako te zanima, javi mi se, molim te, na sanja.grdinic0@gmail.com ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako lep izdelek res ne potrbuje veliko bebed, pritiče ena sama: krasno!

    OdgovoriIzbriši