sobota, 11. april 2015

Bokeh tehnika



Za njo me je navdušila oldpunca, že nekaj časa nazaj, pa nisem našla časa, da bi se je lotila.
Pred dnevi je objavila spet eno voščilnico in me je zadelo na novo.
Tako sem se prepustila tej tehniki. No spet je nekaj mojega pri njej, da nisem prav kopirala, bi lahko rekla. 
Moje packanje je bilo tako zagreto, da bi skoraj naredila poplavo. Na začetku se mi niso  idealno razlivale barve, zato sem močila in močila. In je nastal skoraj "poc". Zadevo sem rešila na ta način, da sem z papirnato brisačko popivnala. In si nemorete zamislit, kakšen super efekt je nastal.
Za bele odtise, nisem našla nič pametnega, si moram nabavit blazinice.
Tokrat sem si pomagala z raznimi pokrovčki.
Na koncu je izpadlo super, vsaj meni.
Aja, čeprav imamo pri hiši že skoraj študenta, so se našle vodene barvice, ki sploh niso bile še v uporabi. V današnjih časih, v šoli zahtevajo to in ono, pa se na koncu sploh ne uporablja.
Tako, da sem pacala z njimi.


Ker nimam nobene debelejše štampiljke z verzom ali mislijo, sem se odločila za Tinino šablono.
Ker mi je vseeno delovala voščilnica prazna, sem dodajala perle. Voščilnica je ena, sem pa poskušala z eno in drugo barvo perl, pa se nemorem odločit, katere bi dodala, če sploh bi.
Kaj mi priporočate?


To je to.

Uživajte v sončnem vikendu..



Voščilnico lepim v galerijo meseca aprila-Najlepšega para.
Saj sem uporabila njen šablono.

11 komentarjev:

  1. Fantastična je, super ti je uspela :-))
    In če ti po pravici povem, sta me s Sonjo premamili in sem se tudi jaz lotila te tehnike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super pocanje, komaj čakam kaj bo še nastalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je uspelo packanje z vodenkami. :-) Vrhunska barvna kombinacija. Všeč mi je beli izrezani napis. Pri kamenčkih se pa ne morem odločiti, katera varianta je boljša. Obe sta mi namreč enako všeč. Sedi! Pet! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf... tole pa je bilo "packanja" vendar je efekt res noro dober :). Všeč sta mi obe varianti, tako da bi se težko odločila katera je bolj TOP.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni osebno je všeč tale s črnimi perlicami, se mi zdi, da bolj poživi vse skupaj. Je pa tole packanje res krasno izpadlo, pa vedno je unikatno. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni osobno je sama pozadina dovoljna, ja bih mozda samo stavila tamniji natpis, bez perli. Inace pozadina ti je uspjela odlicno, bas mi se dopada.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo ozadje si naredila. Meni pa so bolj všeč te svetle perle, ker so diskretne pa vendar dodajo svojo noto.

    OdgovoriIzbriši
  8. Renata, tako lepo si tole naredila. Krasne barve, prelivanje...in čudoviti krogci. Meni sta všeč obe variaciji s perlami...zanimivo, koliko razlike naredi tako drobcena zadevica...

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimivo ozadje s tole tehniko. Super voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši