sobota, 20. december 2014

Tinin učinek globine



Prevzel me je način, s katerim je naredila voščilnico.
Pri svoji sem uporabila manjšo šablono zvezde od Marianne Design.
Iz folije sem izrezala cvet, da sem dobila šablono. Skozi katero sem nato natapkala božične zvezde.
Naprej pa vse po Tininem navodilu.
Na koncu sem jim dodala še nekaj bleščic.


Slikana podnevi
in ponoči.


Zelo mi je všeč. 
Bleščice pri umetni svetlobi, dajejo poseben efekt.

Tina, hvala za idejo.


Imejte se lepo.

8 komentarjev:

  1. Lepa. Tudi meni so bila ta Tinina navodila za to voščilnico všeč.
    Ti si bila pridna, pa si jo naredila...jaz pa še ne:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, všeč mi je ta efekt "glavne" barvno močne zvezde, ki jo spremljajo bolj umirjene v ozadju. Bleščice pa vedno dodajo svoj čar. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna učenka! :-) Tvoja voščilnica je vrhunska. Zelo všeč so mi bleščice, ki si jih dodala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super voščilnica in zanimiva tehnika,bom morala tudi jaz probati
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw kako simpatična! Vesel božič želim tebi in vsem tvojim! Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. WAW, kako si bila pridna učenka :). Fenomenalna voščilnica !

    OdgovoriIzbriši