sobota, 14. september 2013


Za Katjo, ki je praznovala 20. rojstni dan.
Narejena, še isti dan. 

                                                                               
 Metulj je v 3D varianti. Spodaj bel, zgoraj roza.
Pisan papir, je iz kolekcije K&Company- wildraspberry. Dodanih nekaj polperlic in rjavi trak.
Roza okrasni rob, je s pomočjo luknjača od Marthe Stewart. Dolgo, je bil na moji listi želja.
Pa sem ga le dočakala.

Uživajte v sončku.


                                                                         

4 komentarji:

  1. Krasen metuljček :-) Lep papir si zbala za ozadje. Tale luknjač pa imam jaz tudi na listi želja :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito barvna voščilnica. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so barve zelo všeč. Lepa voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši