sobota, 26. marec 2011

Moj prvi Scrapbook

Je minilo, že kar nekaj časa, kar sem ga naredila.
 Nikoli si pa ne bi mislila, da se bom sploh podala v te vode. Naredila sem ga,  za sedaj že bivšo sodelavko Nino. Slikice so nastale ob praznovanju njenega rojstnega dne. Sicer je bolj skromen, ker sem bila še na začetku moje ustvarjalne poti. Nisem imela še  toliko pripomočkov in materijala.

 Lepenko sem oblekla v eno barven papir. Dodala scrapbook papir, ki sem ga nabavila v Art trgovini v Europarku.


 Naslov in ostala besedila, so sprintana  in  osenčena  z  Memento blazinico.













Z  Bind  it  All  mašino, mi je dobra vila Sonja, pomagala do končnega izdelka. 


Nina je bila zelo vesela, solze sreče so povedale svoje.

1 komentar:

  1. Seveda je bila vesela, saj je čudovito darilo. Ta mašinca je tudi na mojem seznamu želja, zelo visoko :). Lp

    OdgovoriIzbriši